Klantenservice

Heb je een vraag, klacht of juist een complimentje? Dan ben je hier beland op het juiste adres. Onze klantenservice gaat er alles aan doen om je zo snel als mogelijk antwoord te geven & je te helpen! Via de onderstaande mogelijkheden kan je contact met ons opnemen.

Voor je contact met ons opneemt, bekijk of je antwoord hier tussen staat.

Heb je geen foutmelding gekregen bij het plaatsen van je bestelling en heb je na 1 uur nog geen bevestiging van ons ontvangen? Controleer dan je ongewenst/spamfolder. Soms worden onze e-mails door spamfilters gezien als spam.

Je kan bij ons betalen met iDEAL, Achteraf betalen, Paypal, Bancontact, SofortBanking en Creditcard.

Stuur een e-mail naar
met de volgende informatie:
- Je bestelnummer
- Welke aansteker uit je bestelling?
Graag indien mogelijk ontvangen wij ook een video of foto van het defecte product, dit kan het omruil proces een stuk sneller laten lopen. Wij proberen je binnen 48 uur een oplossing aan te bieden, uiteraard zo snel als mogelijk.
Wil je graag contact met ons opnemen?
Let op: Je kan ons uitsluitend vragen stellen over bestellingen die zijn geplaatst bij Yourpyro. Voor vragen m.b.t. andere shops dien je direct contact op te nemen met de webshop waar is besteld.

  • Stuur een e-mail naar
  • Stuur ons een appje door op deze link te klikken. (Of spreek onze voicemail in op 085 0004169).

Algemene gegevens

Yourpyro
Onderdeel van Hostred
Pastoor v.d. heijdenlaan 46
6464XX Kerkrade
KVK 65835816
BTW-NUMMER NL002390600B49
Nieuwsbrief

Abboneer je op onze nieuwsbrief en je ontvangt van ons updates & kortingscodes direct in je mailbox!